Καλωσήλθατε στο ιστολόγιο του Γ1 του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής.
Εδώ θα βρείτε ανακοινώσεις του σχολείου και του δασκάλου, αναρτημένες εργασίες των παιδιών, αλλά και εκπαιδευτικό υλικό που θα κάνει τη μάθηση περισσότερο ευχάριστη, διασκεδαστική και δημιουργική.
Καλή περιήγηση!

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

"Ο Καραγκιόζης φούρναρης" (συνέχεια)

Η συνέχεια της ιστορίας του βιβλίου (σ. 44-45):

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ααααχ! Πρέπει να ψήσω κάτι να φάω, τζάμπα είναι αναμμένος ο φούρνος! (σκέφτεται) Αααα, το βρήκα! Αυτός ο Μπέης μου είχε φέρει μια χήνα γεμισμένη με κουκουνάρια. Να, τι θα ψήσω και τι θα φάω! Αααα! Ήρθε πάλι ο Χατζηαβάτης!
                                  ( μουσική)
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Γεια σου Καραγκιόζη! Βλέπω άναψες το φούρνο και κάτι ψήνεις. Τι είναι αυτό;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Να ρε, μου έφερε ο Μπέης μια χήνα γεμιστή με κουκουνάρια και του υποσχέθηκα να μην τη φάω, απλά να την ψήσω. Χα, χα! Το κορόιδο την πάτησε! Νομίζει πως θα άφηνα μια χήνα να πάει χαμένη;
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Άντε Καραγκιόζη, να φεύγω σιγά σιγά ...
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Έι, Χατζατζάρη!
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Ναι!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Έι, έλα λίγο!
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Τι;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Φάε μια! (του δίνει μια ξυλιά). Αυτή ήταν για το δρόμο να με θυμάσαι!
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Μην ανησυχείς, δεν σε ξεχνάω. Αχ, τρομάρα μου! Πρέπει να σταματήσω να κάνω παρέα μαζί του.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τι μουρμουράς εσύ εκεί αλεπού; Θέλεις κι άλλη ξυλιά; (του δίνει μία)
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Αχ, τρομάρα μου!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Επιτέλους έφυγε. Έτοιμη η χήνα, πάω να τη φάω!
                                 (μουσική)
ΜΠΕΗΣ: Καραγκιόζη, πού είναι η χήνα μου;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ζωντάνεψε όταν πήγα να τη βάλω στον φούρνο και πέταξε!
ΜΠΕΗΣ: Αχ τι κρίμα, δεν πειράζει! Θα πάω να πιάσω καμιά άλλη! (φεύγει)
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ααααχ! Μόνο που θέλω να δώσω μια ξυλιά σε κάποιον και ξέρω πού! Χατζηαβάτηηηη!!!
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Ναι! 
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: (του δίνει μια ξυλιά) Έλα Χατζηαβάτη, πάμε να φάμε την χήνα!
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Εντάξει Καραγκιόζη, πάμε!
                                  ΤΕΛΟΣ

Και μια εκδοχή για τη συνέχεια της ιστορίας του Καραγκιόζη με τις τηγανίτες, από το Τετράδιο Εργασιών (σ. 56):

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τι;;; Εγώ τώρα πεινάω!
ΑΓΛΑΪΑ: Μη! Λέμε θα καείς!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: (Δαγκώνει την τηγανίτα) Αααααα! Θέλω νερό! Κάηκααα!!!
ΑΓΛΑΪΑ: (Του δίνει ένα ποτήρι νερό) Στα 'λεγα εγώ, στα 'λεγα! Να πεις ότι δεν στα 'λεγα;
ΚΟΠΡΙΤΗΣ: Τι φωνάζεις ρε μπαμπα; Κάποιοι κοιμούνται  εδωπέρα!
ΜΠΙΡΙΓΚΟΓΚΟΣ: Τι συμβαίνει ρε παιδιά; Γιατή φωνάζετε;
ΚΟΛΛΗΤΗΡΗΣ: Βρε ανορθόγραφε Μπιριγκόγκο! Το "γιατί" έχει δύο γιώτα! Όχι ένα γώτα κι ένα ήτα!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τι φωνάζετε ρε; Θα έρθει ο Μπάρμπας!
ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΩΡΓΟΣ: Τι έγινε ρε παιδιά; Κοντύνατε ή εγώ ψήλωσα; Αααα! Εσείς κοντύνατε  και συγκεκριμένα ο Καραγκιόζης!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Πάρε αυτή για να μάθεις! (του δίνει μία)
ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΩΡΓΟΣ: Ε, δεν τρώγεσαι εσύ!(του δίνει φάπες)
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τι κάνεις καλέ θείε; Εγώ σου έδωσα μία, όχι τριάντα μία;
Κι εδώ η παράστασή μας τελείωσε! Γεια σας, γεια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου